Sabtu, 15 April 2017

Terus Mencintaimu



Assalamualaikum,


Alhamdulillah, karya saya yang ke 10 bakal terbit pada bulan Mei di bawah Karnadya Publishing. Pada yang pernah membaca kisah Hanif Qairin dan Iris Eryna, boleh baca sambungan kisah mereka dalam versi cetak. 






Kebencian Hanif Qairin menjentik tangkai hati Ery. Ditambah dengan apa yang terjadi kepada Haidar Qairen membuatkan dia berasa bersalah. Akibat satu peristiwa, dia pergi membawa diri. Menghilangkan diri membawa duka di hati.

Kehilangan Ery memberi kesan kepada Haidar Qairen. Selama 10 tahun dia mencari namun pencariannya hanya sia-sia. Kehadiran Iris Eryna telah mengubah segala-galanya. Gadis itu mengingatkan dia kepada Ery.

“Wajah awak mengingatkan saya pada seseorang. Seseorang yang amat saya rindui selama ini. Dia pembakar semangat bagi saya untuk teruskan kehidupan saya satu ketika dulu.” – Haidar Qairen

Kehebatan Iris Eryna telah mengganggu gugat Hanif Qairin. Dia berasa tercabar. Setiap kali bertembung, pasti ada pertelingkahan yang berlaku di antara mereka berdua. Disebabkan itu, dia membenci dan mendendami Iris Eryna. Tahap kebencian Hanif Qairin bertambah selepas dia mengetahui siapa Iris Eryna yang sebenarnya.

“Kau ingat aku hadap sangat nak kahwin dengan kau. Kalau bukan disebabkan ayah aku, tak ingin aku nak berkahwin dengan orang cacat macam kau ni. Hey, Iris! Cermin diri kau tu dulu. Kau memang tak layak untuk aku.” – Hanif Qairin

Iris Eryna akur dengan takdir Allah. Hati dan perasaannya terdera akibat perbuatan Hanif Qairin. Demi untuk tidak terluka lagi, keputusan perlu dibuat.

“Aku tahu, kau tak sayangkan aku. Selama-lamanya kau tetap membenci aku. Tapi kali ini aku minta sangat pada kau, tolong lepaskan aku, Hanif. Aku janji akan pergi jauh dari hidup kau seperti yang kau minta dulu.” – Iris Eryna

Masih adakah sinar bahagia buat Iris Eryna? Adakah Hanif Qairin akan terus membenci dan mendendami Iris Eryna? Bagaimana pula dengan Haidar Qairen? Adakah pencariannya terhadap gadis bernama Ery akan berakhir?

In shaa Allah, novel Terus Mencintaimu akan berada di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL) 2017. Boleh dapatkan novel TM masa itu nanti. 

Saya juga akan berada di booth Karnadya Publishing pada 01.05.2017 dari pukul 11.00 am hingga 1.00 petang.


Pada yang berminat, boleh dapatkan TERUS MENCINTAIMU di Karnadya Publishing atau di website Karnadya


Akhir kata, terima kasih pada yang menyokong serta membaca. Tanpa anda semua, siapalah saya ketika ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan